יזם, תהליך עבודה שמותאם לך.

רעיון
כל מותג גדול מתחיל עם רעיון פשוט. ולכן בשלב הראשון אנחנו מגדירים "מה הרעיון של המותג?" מה הוא עושה ולאיזה צורך הוא נותן מענה.
1
מחקר
אחרי שהרעיון מבושל הגיע הזמן לבדוק אותו בשטח, אנחנו עורכים סקרים וחקרי שוק בשביל לדעת מהם נקודות החוזקה של הרעיון, רמת הביקוש, המתחרים, ובאיזה שפה הוא אמור לדבר.
2
אסטרטגיה ובידול
בשלב האסטרטגיה והבידול אנחנו מדייקים את הרעיון עד כדי תפיסת עומק של המותג, המוצר והמענה שהם נותנים. מוצאים את הייחוד של המוצר תחת המותג, ואת קהל היעד הייעודי שלו.
3
מיתוג ועיצוב מדיה
בשלב הזה הכל כבר ברור, כל מה שנשאר זה לאסוף את כל המידע שצברנו ולבטא אותו בשם, בלוגו, ובשפה העיצובים של המותג, כולל העיצובים המשלימים ושאר החומרים הגרפיים.
4

ובתמונה אחת,

נורמלי 1 נורמלי 2

תבוא, נדבר.

דילוג לתוכן